søndag 28. februar 2016

DT PND: Egg Coloring Emma- Happy Easter

Hi crafty friends, here's my PND make of the month. Easter is approaching and I am getting a few cards ready for some family members. This one is  a step card using Egg Coloring Emma from the Paper Nest Dolls february release. 

Her er månedens Paper Nest Dolls kort. Jeg har laget et påskekort med Egg Coloring Emma motivet fra februar releasen fra The Paper Nest Dolls. 

I used a Lifestyle crafts die for the card shape and Pion Design papers. Flowers are by WOC. 
Jeg har brukt en dies fra Lifestyle Crafts som base på kortet. En litt mindre die som ramme rundt motivet- den har jeg limt på med limputer. Blomstene er fra WOC.

The i mage is Egg Coloring Emma. Copic Colors used: 
Skin/Hud:  E13-11-21-000, R20
Hair/Hår: E29-25-21
Reds/Rødt: E39-46-35-32
Greens/Grønt: G99-YG67-63-61
Yellows/gult: YR24-21, Y11
Purple/lilla: V09-06-05-12
Blue/blått: B26-23-21
Desk/bord: E35-33-31
Cups and paintbrush/skåler og pensel: W7-5-3-1-00


Here's a look at the step card fold.
Her ser du bretten jeg har brukt. Enkel pynt fordi motivet har så mange farger og detaljer. 


Takk for at du titter innom bloggen min i dag! Ønsker deg en fargerik uke! 


Thanks for stopping by. 
Have a great week! 


Hugs, 
 

1 kommentar:

Veronique sa...

Nydelig påskekort :)