onsdag 10. desember 2014

CMN julekalender / Advent calendar #10

Good morning crafty friendes, 
It's december 10th and it's time to open a new window in our Advent Calendar over at Copic Marker Norge. I made a christmas shopping list wall hanger for my Christmas shopping list. 

Da er vi kommet til luke 10 i adventskalenderen hos Copic Marker Norge. Det  er mye som skal huskes på til jul, derfor har jeg laget en huskeliste som kan henge på veggen i førjulstiden og være både dekorativ og nyttig. Jeg henger på en blokk med klistrelapper som jeg kan ta med meg når jeg skal ut og handle.

 The wall hanger is a 6 x 12 inch cardstock with Maja Design patterned papers. Flowers by WOC, die by Memorybox and some cheese cloth behind the image.

Jeg har skåret til en 6 x 12 " kartong og dekorert med mønsgerpapir fra Maja Design, dies fra Memory Box, blomster fra WOC og charms fra Korthobby. Jeg har også litt osteklut bak motivet. 

  Image is Carolers Three by Mo's Digital Pencil. Copics used:
Motivet er fra Mo's Digital Pencil og heter Carolers three. Fargene jeg har brukt er:
Skin/Hud: E21-11-04-00-000, R20 til kinn.
Green/Grønt: BG 99-96-93-90
Brown/Brunt: E39-37-35-31-30
Red/Rødt: E18-09-07-24-22
Grey/Grått: W7-3-1-00
Background/Prikkebakgrunnen er laget med W3-1-00 og C1-00

Some details. Cute reindeer charm by Korthobby.
 Et lite detaljbilde. Reinsdyrcharmsen er fra Korthobby.

Hope you like it! Thanks for stopping by today, don't forget to check out our daily posts over at Copic Marker Norge in december.
Takk for at du stikker innom i dag! Ikke glem å ta en titt i Copic Marker Norge for ny inspirasjon hver dag i desember.

Crafty hugs, , 
 

Ingen kommentarer: