søndag 8. april 2007

Påske du liksom....

Ja det må jeg si... Påske liksom. Dette må være tidenes mest elendige påskevær... men på den annen side... tidenes beste scrappe-vær-påske:) Så gudsjelov at jeg drassa en hel liten koffert med scrappesaker over halve landet, så har jeg kunnet kose meg med scrapping mens vinden uler og snøen laver ned utenfor. Fyr på peisen og sjokolade i skåla... vel.. kan ikke klage. Leverte et par lo'er til the M-game på Minneriket for mars,her er de:




Vel, nå er det snart tilbake til hverdagen. Reiser til Madrid og videre til Alicante-området om en uke, så får forhåpentligvis litt sol. Og kommer dessuten hjem i tide til scrappemesse og nachspiel på papertrends, så har litt å se frem til- heldigvis:)
Får bare håpe vi kommer oss over fjellet i dette været. Ha en fin påskehelg-avsluttning alle som kikker innom:)

3 kommentarer:

Linn sa...

Snøen kom visst til byen også... Kjedelig med sånn ille vær hele påsken, men som du sier: godt å scrappe da! Spania høres helt greit ut, spør du meg. Håper du får en knallfin tur dit!

Kjersti sa...

Vi var også ute og kjørte igår -jeg håper ikke dere var noen av de med sommerdekk :) Det gikk nemlig litt tregt til tider på relativt fine veier - tror nok det var noen med is-redde der :)

Så deilig det høres ut med tur til sol og varme *sukk* - kos deg og husk kamera!

Kirsten sa...

Juhuuu!
Gleder meg til messetreff :D
God tur og husk kamera! *ikke misunnelig i det hele tatt*